fredag 11. mars 2011

Travle tider...

 Har vært litt bloggtørke her nå. Forstå det den som kan, men det er faktisk supertravelt å være hjemmeværende! Lukas er veldig mammadalt, og skal underholdes de timene han er våken, å de to timene han sover på dagtid, da skal det ryddes, støvsuges. vaskes litt, vaske klær, legge på plass klær osv osv. I det siste har vi hatt litt nattevåk også, eller JEG har hatt nattevåk med minsten, så da er det ikke mye energi å finne hos meg. Utrolig hvor avhengig man er av en god natts søvn!

I ukene som har vært har babyen min  blitt ett år, så forrige uke hadde vi bursdagsfeiring. Og denne uken har vi vært hos fotograf å tatt ettårsbilder. Gleder meg til å se de:-) Må jo bare vise bildet av en nok så fersk liten gutt, for ett år siden:-)

 Og i dag er det endelig fredag! Jeg har jo fri hver dag jeg, men det er liksom litt godt med helg allikevel. Gubben er hjemme, og familien er samlet, deilig med helg! For noen år siden startet vi vår fredagsrutine. Jeg var så klar for helg når jeg var i full jobb, så fredagen skulle markeres. Så vi har nå hatt faste rutiner hver fredag en stund nå hehe. Fredagsmiddagen er pizza, og så må vi ha fredagsjuice! Fredagsjuice er brus for oss voksne, en juice til Nathalie, og nå har minsten også blitt med på fredagsrutinen. Han får smoothie! Viktig å kose seg litt:-)

1 kommentar:

anne-linn sa...

Får til tider nesten gjort mindre når en går hjemme enn når en jobber. Kjekt du fikk litt tid til å blogge igjen :) Håper du får sove litt sånn at du får energi til mer blogging :p
Skjønnasen Lukas :) Et år har jammen gått fort!