søndag 19. juni 2011

Å gå til dekket bord...

... er det beste som finnes! Og denne helgen har vi jammen meg gjort det. Lørdag kveld var vi på Willy Knickersen i Haugesund, og spiste god mat, sammen med en god venninne og hennes mann. Jeg hadde pannesteikt breiflab med potetpure og steikte grønnsaker. Fantastisk godt! Og jeg ble så mett, orket ikke frokost neste morgen en gang haha:-P Gubben hadde andebryst og noe tilbehør, han ble så skuffet. Fikk fire bittesmå kjøttbiter og småpoteter. Han ville jo kjøpe en bakt potet på veien hjem for han var sulten:-S   Snakk om forkjell på mengde mat i middagsretter som koster det samme... Og etterpå fikk vi litt med oss av konserten som Lissie hadde i byen:-)

Bildet er hentet fra godfisk. Såg bedre ut det som jeg fikk i går;-)

Lissie



Og så kom søndagen og vi var nesten hele familien på India Gate, også i Haugesund. Jeg har hatt lyst å gå dit en stund men gubben har vært skeptisk. Men nå gikk vi altså her og fikk kjempegod mat. Hele bordet var fullt i all slags mat.Nathalie fikk barnemeny, som falt i smak, og Lukas spiste av min mat. Han spiste så mye, og satt å nammet seg gjennom hele måltidet. Og gubbemannen ble sååå postivt overrasket, så her havner vi nok flere ganger. Nydelig mat og knall service. Det liker vi:-)

Nr 37 på menyen, som jeg og Lukas spiste. Hadde basmatiris til og nanbrød med forskjellige sauser og dressinger. Bildet er hentet fra India gate sin hjemmeside.

Ingen kommentarer: