mandag 14. november 2011

Adventsstake

Jeg har gått å grublet i noen år, hver gang advent nærmer seg, for hva slags adventsstake jeg skal gå for. Har lenge ønsket meg georg jensen staken, men har ikke helt klart å forsvare å bruke så masse penger på en lysestake!! Men i år igjen.... fortsatt betatt av av georg jensen staken! Pluss at i år er det en ny adventstake også fra georg jensen, men klarer ikke helt å velge nå da:-P Syns de begge er så fine og tidløse........
Seasonal


Ribbon
Fine???! De andre årene har vi endt opp med kubbelys som adventslys, og de er jo dyrere enn vanlige stearinlys, så i lengden..... så kanskje man kan forsvare å kjøpe seg en av disse to???:-P

(bilder fra presenta sine hjemmesider)

3 kommentarer:

anne-linn sa...

Jeg har den øverste - og den står fremme hele året! Jeg bare bytter lys etter årstidene, noe som er kjempegreit!! Det blir for dumt om en så dyr stake bare skal stå framme i jula. Gå for den du, og bruk den hele året så kan du forsvare kjøpet ;)

veronica sa...

Enig med Anne-Linn! Også er du gravid og snart trebarnsmamma med liten tid til å lage adventsstake hvert år;-) hihi!

Rita sa...

så godt med litt støtte jenter!!;-)