torsdag 14. februar 2013

Middag uke 8 (og litt strikkerier)

Så var det ny uke med nye middager. Her kommer et kort innlegg med forslag til meny.

Lørdag: Kyllingburger med guacomole (oppskrift i det nyeste rema heftet, ligger også på nett;-))
Søndag: Kjøttkaker i brun saus

Mandag: Tacotorsk. (Torskefiletstykker rulles i mel/krydderblanding, så i pisket egg, og så i knuste tacoskjell. Steik på panna, og server med det tilbehøret man ønsker)

Tirsdag: Cottage pie (oppskrift fra nyeste rema heftet)

Onsdag: steikt ris m egg, grønnsaker og pølsebiter

Torsdag: Laksefilet i ovnen/ laksepapillote (oppskrift fra remaheftet mai 2012)

Fredag: pizza




Må bare vise det andre eksemplaret av osloanorakk som jeg har strikket, også denne i alpakka. God og varm og farger som passer til prinsen ;-)


3 kommentarer:

anne-linn sa...

kjekke middagstips!! tacotorsk va nytt for meg :) tok med meg middagshefte fra rema for litt siden, men det blei visst aldri åpna og havna i bosset te lutt. nå kan eg angra... Genseren va kjempefin!! fekk lyst å strikka ein sånn eg og!

Rita sa...

heftene ligge på nett og ;-) eg har oppskrift t låns visst du trenge strikkeopsskrift ;-)

Din bror, den yngste sa...

Hei, eg ønske meg sånn genser til bursdagen min!! Plis då :)