lørdag 20. august 2011

Nescafe kaffemaskin


De som kjenner meg godt vet jo at jeg alltid (nesten) er tidlig ute å handler julegaver. Men jeg pleier jo ikke gi de før julaften da. Men i år ble det et unntak. Kaffetrakteren vår tok kvelden, og nespresso maskinen jeg kjøpte  til gubben i bursdagsgave, var han ikke fornøyd med. Så da måtte han jo få en ny kaffemaskin! Denne fra nescafe er jo helt super; lager ikke bare forskjellige kaffetyper, men også iste og  kakao! Perfekt for meg og prinsessen i huset som ikke liker kaffe. Ja, jeg er som en femåring når det kommer til kaffe;-) Men vi koser oss med iste vi nå når gubben tar seg en latte eller cappuchino:-) Så julegaven passet for flere i familien, supert! Og ikke minst, den var på tilbud på Lefdal. Og jada, jeg lar meg lokke av tilbud;-) Koster 999,- (tror jeg det var), og kapslene selges i stort utvalg på rema tusen. I love it!!!!

2 kommentarer:

veronica sa...

Gratla!
Prøv mocca med sukker;-) Der begynte jeg:-)

Rita sa...

eg får ikkje sove når eg har drukket et glass cola ein gang, så eg trur at eg ska holde meg langt unna kaffidrikker;-)