fredag 5. oktober 2012

...og enda litt til...

Her går det unna! hehe! Høstmørket har virkelig satt håndarbeidslysten i gang. Enkle prosjekter som er fort gjort, er akkurat noe for meg nå.

 Feks Osloanorakk til lille, med oppskrift fra pickles, og dobbeltråd alpakka fra drops. Deilig og myk, nok en gang er det treknapper som ble valgt...



Selvkomponerte pannebånd er kjekt. Hekling er ikke noe favoritt hos meg, men disse består av luftmasker og fastmasker og er laget på en kveld. Pynt som du vil med strykemerker eller blomster. Egen logo må man jo ha;-) Veldig greit å bruke restetråd til dette:-)






 Gode helg til alle;-)



5 kommentarer:

Camilla sa...

Så herlig:) Kjempe fin genser og pannebånd! Kikket på innlegget ditt skuveseng på gutterommet lenger nede, kjempe stilig:) Var jo så tøft med traktor på! Det skal jeg huske på når min gutt skal over i skuvesengen:) Takk for tips!
Fin kveld til deg, Klem Camilla:)

Anonym sa...

Så flink du er. Veldig fine ting du har laget:-)

Rita sa...

Takk skal dere ha:-) Kjekt at du kan inspireres av meg, Camilla;-)

hverdagsglimt sa...

Du må ta ein kjapp forklaring på pannebåndet neste mandag! Blir ikkje heilt fornøyd med dei eg har prøvd meg på...

nr.15 sa...

Den som kunne håndarbeid*sukk*

Fine ting du lager da, jeg elsker strikk og hekkel:))

Jeg "kan" grunnprinsippene, men mangler tålmodighet..

Klem