fredag 17. februar 2012

Hus til ting og tang


Et gen som har gått i arv fra min mann og til min eldste datter, er samlegenet! Hun samler på absolutt alt av småting, ingenting går i bosset. Ikke uten at jeg (som absolut ikke lider av samlemani, mer kastemani), lurer meg til å kaste pinner(!), tomme kindereggballer, punkterte ballonger osv... Lenge har jeg tenkt på at en settekasse kunne nå fått plass til noen av de fine småtingene da.. Og plutselig en dag kom jeg over noen søte settekasser på kremmerhuset. Jeg malte den hvit, og med litt mønstret ark og decopage ble den ganske så søt på jenterommet :-)

2 kommentarer:

anne-linn sa...

Du er så lur!! Det var kjempesmart! Mulig jeg må på jakt jeg også nå ;)

Venke Synnøve sa...

settekasse/petshop hus va ein god ide....Må komma meg på kremmerhuset ein dag. Legge meg som følgjar av bloggen din eg :)