mandag 18. juli 2011

Det beste med sommeren..

.. må være norske jordbær!!! Jeg har elsket jordbær så lenge jeg kan huske. Når jeg var liten kunne jeg spise så mye jeg orket i farmor og farfar sin jordbæråker. Nå går det i kjøpejordbær men de er jo neten like gode;-) Har ikke tall på hvor mange korger med bær som har gått i sluket denne sommeren:-P Nathalie har visst arvet meg på den fronten, spiser jordbær til den store gullmedaljen. Herrene i familien er ikke like begeistret. Jeg har laget rørt syltetøy også som jeg skulle fryse....meeen... det er nesten spist opp før det kom i frysen hehe. I dag er det sol og det blir nok mer jordbærspising i dag tenker jeg:-D Ha en fiiin dag i sola!!

Kos med nytt blad og deilige bær <3
Jordbærpiken

2 kommentarer:

Bittelille villa/Jennifer sa...

Norske jordbær er noe av det nydeligste som finnes!!:) Men det som er så rart er at jeg glemmer hvert år hvor gode de faktisk er! Starter med utenlandske jorbær og syns de er gode nok, men så får jeg smake de norske, og da er det liksom ingen tvil: ingen over og ingen ved siden av. Igjen og igjen;)

Nyt jordbærene og sommeren:)
klem Jennifer

anne-linn sa...

Ja, jordbær er fantastisk! Mmmmmm!