søndag 3. juli 2011

Husmorferie til høsten!

Ja dette har jeg har drømt om en stund, og i dag har jeg og en venninne bestilt en weekend til Bremen, til høsten. Her håper vi å kose oss med shopping, og andre ting som vi måtte finne på. Blir rart å reise fra de små lykketrollene mine, men det skal nok bli godt for både barn og mor og kjenne på å savne hverandre. Og tenkt så kjekt når mamma har med noen gaver i kofferten;-D  Nei nå gleder jeg meg max til høstferien!!:-)
bymusikantene i Bremen
Hotellet; courtyard by mariott Bremen


Bildene er googlet.

Ellers er det sløvt på blogge fronten for tiden, men det er mye som skjer og tiden strekker ikke til. Men kommer nok sterkere tilbake når brikkene faller litt på plass;-)

1 kommentar:

kjolberg sa...

Hei Rita :) Ang de boksene fra Tupperware..

Hør med Mona Sommer Bortne (mob. nr.: 413 16 845)
Hun er tupperware konsulent og jeg veit hun kjøpte noen ekstra siden hun viste dem kom til å bli populære. Kan hende hun har flere igjen :)