onsdag 17. august 2011

Nytt på kjøkkenet


Endelig fikk jeg nok penger til å kjøpe nytt bord og stoler!! Syns jeg kune unne meg det siden jeg har jobbet fire uker i sommer;-D Spisebordet er bordet fields fra living ( 40% på spisebord på living nå, kunne jo ikke la være å kjøpe bord nå!) Bordet er såpevasket heltre eik. Og jeg kjøpte to klaffer med, så nå kan vi ha langbord! Stolene jeg valgte er alma skallstoler i svart. Kjøpte seks stoler, men har bare plass til fire framme siden småingene sitter på tripptrappene. Vi hadde jo polstrede stoler før, men de har katten tatt knekken på.. så foreløpig er disse stolene mer enn greie nok;-)

Jeg syns det ble mye lysere og luftigere i spiseavdelingen, så jeg er superfornøyd. Og dette bordet er 180 langt, det forrige var 150cm. Deilig med litt mer plass på middagsbordet:-) Å så passer det jo ganske så bra til det svarte kjøkkenet med benkeplate i eik. Happy happy!! (Ja jeg er materialistisk:-D)

3 kommentarer:

Veronica/hjelp jeg er blitt mamma sa...

Det ble skikkelig stilig! Ser folk er så slinke til å bruke svart for tiden.. hmmm...lite av det her altså;-)
Klem

Rita sa...

syns alle er inne i hvit interiør verden jeg:-P Syns det er kjempefint med hvitt jeg også, men jeg klarer ikke å ha det helt hvitt selv. Kommer alltid noe farger eller svart inn hos meg. Men veldig fornøyd med nytt bord og stoler altså:-)

anne-linn sa...

Grattis!! Du fortjente det, ja :) Enig i at det blei mye nettere! Og stolene va jo heilt supre!! Nå er det bare nyte alle måltidene :)