lørdag 27. august 2011

Hobbyhøst

Høsten er allerede i god gang her, det regner, blåser, og er kaldt. Men det som er supert om høsten er at det ramler ned allslags kataloger i postkassen!! Så nå sitter jeg å drømmer om alt jeg skal gjøre på høstkveldene når småingene sover...Blant annet kom stoff og stil katalogene nå. Så nå er det planer om brødkurver, og deilige ullvester, som skal trylles fram på symaskinen. Syns fasongen på vesten er enkel og fin, og om den syes i ullfilt, så er den jo super å ha med seg på jobb for en frysepinn som meg! Og mulig det blir litt barneklær også, var så skjønne de stoffene de hadde til barn...

Bilde fra stoffogstil sine nettsider.

Og så kommer jo panduro med sine fristelser da... hvertfall for meg som elsker hobbydilleting!! Panduro er godt i gang med juleforberedelser, og tenk at det 4 mnd til jul!!! Hvert år ser jeg for meg alt jeg skal lage og pynte med for å få et superkoslig julehus. Blir som regel ingenting med meg, men jeg kjenner lysten er der i år også. Tildas jul er sååå herlig. Kankje jeg bare må få fingen ut og tørke støv av symaskinen, og få nissene ferdig sydd leeenge før jul?? Nydelige er de hvertfall.
Nissebildene er fra Panduro
Og så skal jeg jeg jo strikke klær til ungene og oppdatere scrapbookalbumene også da. Burde kanskje sette i gang allerede i dag jeg;-D

3 kommentarer:

anne-linn sa...

Hehe, greit å vita ka ein kan finna på om ein plutselig sko kjeda seg litt og ikkje ha noe å gjør :p og planer e jo alltid bra å ha :)

Rita sa...

ja det mangle ikkje på planene hehe!! Det surra å går i topplokket 24/7!! :-D

Unknown sa...

Heisann :) Du vant blog candyen min!
Sender du meg en mail med ønske om hva du vil ha og adr, så setter jeg i gang?
klem fra Bekkibjarnoll