fredag 16. september 2011

En deilig fredags ettermiddag!


Endelig fikk vi en smak av SOL!! Etter en hektisk uke, med travle dager og lite søvn på natta, var en fredag med sol, akkurat det vi trengte.

I dag droppet jeg middagslaging, kjøpte pizzahorn og brus som jeg og ungene koste oss med i sola. Dyrebar tid den tiden vi har med sol, så den skal ikke brukes til å lage middag inne;-). Siden vi egentlig har forberedt oss til høsten, har vi ryddet terrassen. Men vi tok ut lekekasse og lekebil/traktor, og lekte masse ute. Nathalie snurret føysa, så hun har hatt karusell i dag, og Lukas freste bånn gass med traktoren. Og jeg tok en stolen med meg ut, og myste i sola;-) Godt å få ladet opp litt med sol! Kjenner jeg savner en sydentur i år...

Lukas er i det  pratsomme hjørnet for tiden, så når jeg tok bilder og sa "smil", hermer han med "mil!" hver gang det knipses hehe :-D

1 kommentar:

veronica sa...

Har vært en helt fantastisk dag! Deilig med litt sol:-)
God idè med å kjøpe pizza og spise ute! Det var et godt tips til en fersk karrieremamma;-)
God-helg-klem