søndag 10. april 2011

Master bedroom!


I høst flytta vi ned på eget soverom,og Lukas fikk eget rom oppe. Før vi flytta ned på nytt rom, tapetserte jeg en fondvegg, og ble superfornøyd! Syns den passte veldig godt til de valmuegrå veggene. De hvite malm nattbordene fra Ikea, ble malt svarte. Og lenge har jeg ønsket meg sengegavl til å ha bak denne madrassengen vår! Endelig fikk jeg laget meg en! Åja, jeg har nok laget den helt selv;-) Jeg hadde en mdf plate i ønsket mål, skrudde fast noen lekter (? er ikke helt stødig på fagspråket innen pinner som jeg kaller det;-P), lektene er da lenger enn platen, sånn at de fungerer som bein som kan stå på gulvet. Rundt platen og lekter og det hele stiftet jeg platevatt først, og deretter en gardin fra kid. Detvar en sånn ferdiggardin, så jeg klippet bare bort de gardinringene, for jeg likte stoffet så godt! Å så plasserte jeg den bak sengen.Perfekt!!



Sengeteppe som kunne passe inn har jeg leita etter i lengre tider, men tilfeldigvis kom jeg over ett på kid, som passet godt. Og jeg fikk 30% på det, så det var jo helt supert!!

Nattbordlampene, ledningene er inni veggen. Deilig å slippe stygge ledninger!

Pynt, som ikke lar oss glemme den mest fantastiske dagen i vårt liv! <3

2 kommentarer:

Mamma Cecilie sa...

Så flott og elegant soverom.
Kjempe morsomt med hjemme laget sengegavel:D

Rita sa...

takk:-)