onsdag 16. februar 2011

Lekekjøkken.... et lite prosjekt..

Lekekjøkken til barn finnes i uendelig mange varianter. Nathalie har et lekekjøkken fra fisher price, som hun fikk da hun var ett år. Å nå er det litt lite til henne, passer mer til Lukas sin høyde... Så nå bobler ideene i hodet mitt:-)  Jeg har lyst å laga et lekekjøkken til henne. Har funnet ut hvordan jeg vil ha det, laget tegninger har jeg også. Tenkte å lage det i  mdf, for det har vi en del av stående i garasjen. Siden jeg er hjemme i ulønnet permisjon nå, kan det ikke koste skjorta heller. Men ingenting er jo bedre enn å bruke det man allerede har liggende!

Så da er det jo bare til å sette i gang... sier det til meg selv hver kveld når ungene er i seng, men da har jeg så lett for å dumpe ned i godstolen å se på tv... Så nå legger jeg det ut her, så blir det et lite puff til meg selv;-)

Her er bilder av noen typer lekekjøkken, som kom opp da jeg googlet:

2 kommentarer:

anne-linn sa...

Å, så spennende!! Jeg gleder meg til å se hvordan du tenker det skal bli :)

Rita sa...

problemet er bare å male det i denne kulden... så det kan jo ta litt tid allikevel:-(