torsdag 3. februar 2011

Nye luer

Jeg har en kasse med stoffrester stående, og nå er den så full at lokket buler! (Skal ikke ha mer stoffer liggende enn at de får plass oppi kassen:-P) Så nå  måtte fantasien settes i sving! Helt i bunn av kassen fant jeg noen rester i strechstoffer, å noe av de ble til nye vårluer til søtingene mine. Den første grønne lua jeg sydde, ble litt liten til Nathalie, men den passet fint til Lukas. Så da måtte den neste lua måles opp i litt større størrelse. Og den passet fint til snuppa. Den røde lua tok jeg utgangspunkt i en lue hun hadde liggende fra før. Motivene hadde jeg liggende, siden jeg kjøper med meg motiver jeg liker, når jeg finner de. Nathalie fikk velge motiver på luene sine, og ble superfornøyd med to nye luer i skuffa si. Så var det allikevel litt stoff til overs i grønt da, så da klarte vi jammen meg å sy en vårlue til Emmadukken også! Kjempeenkelt og helt gratis:-) Og jeg klarte å bli kvitt noe av det som låg i min kasse. Det kaller jeg vinn vinn situasjon:-)

4 kommentarer:

n i n a s hjem sa...

Kjempesøte!

anne-linn sa...

Du e så flinke!! Kjempefine luer :)

Rita sa...

Takk søte dokke:-)

Men de va veldig enkelt altså!;-)

Unknown sa...

Kjempefine!! :D