fredag 11. februar 2011

Pallebord

Pallebord er jo veldig in for tiden, og det ligger mange varianter på nettet. Jeg syns det er litt kult at man kan lage bord av noe så enkelt som en palle, gjenbruk er jo supert! Nå tenker jeg litt på hvordan jeg vil ha det på hytta (selv om det er en stund til), og der vil jeg ha et sånt bord. Har funnet noen varianter av pallebordet, og tror jeg liker best de som er beiset...

Har god tid å gruble på enda da,men gubben syns de er gyselige disse pallebordene da:-(   men jeg skal nok få viljen min altså. Har god tid å overtale på;-D Og så er det jo gratis (utenom hjul og evnt beis da), det er sikkert et godt nok argument til han :-D


bildene er googlet

4 kommentarer:

Bittelille villa/Jennifer sa...

Koselig at du fant veien til bloggen min og vil være med på give-awayen:) Moro å oppdage nye blogger, gleder meg til å titte litt rundt her inne:)

klem Jennifer

anne-linn sa...

Ingenting er bedre enn ting som ikke koster så mye :)

Rita sa...

nei det er sant;-)

Å på hytta skal vi jo ha det fint, men det skal koste minst mulig, så da tar man med seg ideene man finner;-)

Olga Marie sa...

Kjempetøft!
Jeg har aldri hørt om dette før nå jeg!